A study on the effectiveness of using task-based approach in teaching vocabulary in ESP to the second year students at Construction School N04 = Nghiên cứu tính tích cực của việc sử dụng phương pháp dạy học dựa trên nhiệm vụ vào việc dạy từ vựng tiếng Anh
Title: | A study on the effectiveness of using task-based approach in teaching vocabulary in ESP to the second year students at Construction School N04 = Nghiên cứu tính tích cực của việc sử dụng phương pháp dạy học dựa trên nhiệm vụ vào việc dạy từ vựng tiếng Anh |
Authors: | Phạm, Thị Thanh Thùy , supervisor Nguyễn, Thị Hà |
Keywords: | Phương pháp giảng dạy;Từ vựng;Tiếng Anh;Tính tích cực |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | M.A.
Thesis. English teaching methodology -- University of Languages and
International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 This thesis is devoted to examining the comparative effectiveness of task-based approach in teaching ESP vocabulary to second year non-major students at Construction School N04. In order to achieve this objective, a theoretical and practical research is ca (...) Electronic Resources |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41482 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét