A study on the effectiveness of using task-based approach in teaching vocabulary in ESP to the second year students at Construction School N04 = Nghiên cứu tính tích cực của việc sử dụng phương pháp dạy học dựa trên nhiệm vụ vào việc dạy từ vựng tiếng Anh

Title: A study on the effectiveness of using task-based approach in teaching vocabulary in ESP to the second year students at Construction School N04 = Nghiên cứu tính tích cực của việc sử dụng phương pháp dạy học dựa trên nhiệm vụ vào việc dạy từ vựng tiếng Anh
Authors: Phạm, Thị Thanh Thùy , supervisor
Nguyễn, Thị Hà
Keywords: Phương pháp giảng dạy;Từ vựng;Tiếng Anh;Tính tích cực
Issue Date: 2013
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: M.A. Thesis. English teaching methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013
This thesis is devoted to examining the comparative effectiveness of task-based approach in teaching ESP vocabulary to second year non-major students at Construction School N04. In order to achieve this objective, a theoretical and practical research is ca (...)
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41482
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét